Forum  Strona Główna



 

Miejsce do wpisywania imprez klubowych.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Informacje klubowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rychu




Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaspa

PostWysłany: Nie 14:29, 03 Gru 2006    Temat postu: Miejsce do wpisywania imprez klubowych.

Uprzejmie proszę o trzymanie się pewnych zasad przy wypełnianiu kalendarza imprez klubowych oraz pisania o nich na forum.

I. Wycieczki i imprezy klubowe ogłaszane są i mają być nadal w dziale IMPREZY czy jak tam sobie nazwiemy dział wycieczek planowanych. Tylko on może być oficjalną witryną z wycieczkami klubowymi!

II. Na forum zaś możemy wpisywać wycieczki:
1. prywatne (nie klubowe) choćby organizowali je ludzie z nami związani) - jednak takich należy unikać, bo po to jest klub aby nie robić rozłamów. Jednak czasem (rzadko) może mieć to pewne uzasadnienie.
2. obce (np. zaprzyjaźnionych klubów)
3. klubowe - ogłaszane w sytuacjach awaryjnych np. pod nieobecność osób, które mogą zatwierdzić i wpisać je do działu IMPREZY. Tutaj apeluję o rozsadek i samodzielne rozeznanie się w sytuacji np. ogłaszając na forum, że taki pomysł się ma i czy nikt w tm czasie nie organizuje czegoś innego. Potrzebna też będzie szeroka konsultacja z członkami zarządu, którzy silą rzeczy mogą mieć więcej danych.
4. zaproszenia na imprezy klubowe (na których będzie np. się prowadzącym) ale traktując to tylko jako informacje dodatkowe do "oficjałki" w dziale IMPREZY i to zdecydowanie po zatwierdzeniu i ukazaniu się ich tamże.
NIGDY WCZEŚNIEJ!

Skąd takie obwarowania?
Ano dlatego żeby nie było tak, że kilkoro z nas w dobrej wierze coś ogłosi w różnych miejscach wpisując ten sam termin a może i nawet teren.

Trwają prace przy opracowaniu takiego systemu aby każdy przodownik mógł wpisywać swoje wycieczki samemu wg pewnego wzorca. Ukazywanie się ich na stronie zaś następować będzie automatycznie po jednym kliknięciu przez prezesa a pod jego nieobecność przez admina.
Taki system pozwoli uniknąć zamieszania z wycieczkami. Ale to dopiero za około miesiąc.

Jednak sami musicie zrozumieć, że pomysłodawca i prowadzący wycieczkę nie może rozpoczynać na forum "kampanii reklamowej" tej imprezy jeszcze przed jej zatwierdzeniem, bo w takim wypadku może już nie być możliwości odkręcenia jej. Pozwoli to uniknąć bałaganu, niepotrzebnych nerwowych działań no i przede wszystkim ewentualnych zatarć między kolżeństwem, o co nam wszystkim przecież chodzi. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Informacje klubowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin